ŠKODA Kodiaq 2.0 TSI DSG-7 4×4: перевіряємо кросовер в справі

ŠKODA Kodiaq 2.0 TSI DSG-7 4x4: перевіряємо кросовер в справі

Skoda нарешті зросла з класу компактних SUV і представила на суд публіки великий кросовер - Kodiaq. Skoda Kodiaq перевершує багатьох конкурентів не тільки за габаритами, але і в плані внутрішньої «начинки». Давайте ж оцінимо, який «ведмідь» у справі, влаштувавши тест найпотужнішою бензинової версії автомобіля - 2.0 TSI 4x4 180 к.с.

Ви напевно вже прочитали багато про Kodiaq і знаєте, що його назва походить від породи ведмедів-Кадьяк, які живуть на Алясці. Це правильно, але можна ще трохи заглибитися в семантику цікавого імені. Тихоокеанські ескімоси позначали словом «Kodiak» острів, де зараз розташований однойменний місто. Точно так же була названа і порода ведмедів, які селилися на острові Кадьяк і сусідніх островах Кадьякского архіпелагу поруч з південним узбережжям Аляски.

З назвою розібралися, і тепер переходимо до самого автомобіля. Кадьяк вважається одним з найбільших ведмедів на землі, а Kodiaq перевершує більшість конкурентів за габаритами. Його довжина - 4,7 метра, колісна база - близько 2,8 метра. Кросовер явно виходить за межі класу компактних SUV. Вже по його зовнішності видно, що перед нами - потужна машина.

Неозброєним поглядом видно, що Кодіак довший за свого одноплатформеннік Volkswagen Tiguan. А Seat Ateca, з яким чеська «ведмідь» проводиться на одному заводі в Квасинах, він перевершує по довжині на цілих 33 сантиметри.

Недоліком місця і не пахне

Чи варто дивуватися, що Шкода Кодіак вкрай просторий і місткий. Особливо це стосується місця в другому ряду, хоча і спереду чеський автомобіль здається ширше Tiguan і Ateca. Спинки сидінь другого і третього ряду складаються, утворюючи зручний простір для перевезення багажу. Мінімальний обсяг багажника кросовера (в 5-місцевої версії) - 720 літрів, а максимальний - 2065 літрів. Доступ в багажний відсік неймовірно зручний - задні дверцята широко відкривається, а її висота становить 74 сантиметри.

На другому ряду у Kodiaq відчутно більше місця, ніж у Tiguan і Ateca.

У Kodiaq є безліч фірмових «розумних рішень», які роблять експлуатацію автомобіля приємніше. Всього їх 30, але ми вкажемо лише на найцікавіші: регульовані підголівники і ковдри для пасажирів, парасольки в дверях, скребок для льоду в кришці паливного бака, відкриття / закриття дверцят багажника рухом ноги.

Так, за характеристиками Kodiaq хороший. Але як же поводиться на дорозі кросовер з двигуном 2.0 TSI 4x4?

Високотехнологічний турбодвигун

Мотор Skoda Kodiaq 2.0 TSI 4x4 известен поклонникам концерна VAG по Audi A4. Он всасывает в диапазоне частичных нагрузок меньше воздуха, что позволяет добиться более высокой степени сжатия.

До нас на тест потрапив повнопривідний Кодіак з двигуном 2.0 TSI 180 л.с. і DSG в топової комплектації. За таку машину доведеться віддати 36 890 євро, якщо ж брати комплектацію Ambition, можна заощадити 2 400 євро. Додатково можна замовити інформаційно-розважальну систему Columbus (2 290 євро для Ambition, 1560 євро для Style) або чорний шкіряний салон (1 480 евро). Але для нас це не важливо - ми хочемо випробувати Кодіак на дорозі.

Що ж, вперед! Дволітровий турбований двигун забезпечує безшумний і плавний хід. «Робот» з подвійним зчепленням перемикає передачі непомітно. Їхати на такому кросовері набагато комфортніше, ніж на версіях з 1,4-літровим мотором. Дійсно, 2.0 TSI 180 л.с. - справжня перлина в нинішній лінійці моторів концерну VAG. Він дебютував рік тому на Ауді А4. Агрегат працює в циклі Міллера - це значить, що такт стиснення скорочується за рахунок такту впуску, а швидкість рухів поршня вгору і вниз залишається однаковою.

Поки що реальних показників витрати палива для цього мотора на Kodiaq немає. На Суперб він «їсть» до 9,7 літрів пального на 100 км шляху, а середня витрата складає 7,3 л / 100 км. Kodiaq 2.0 TSI 4x4 важить близько 1,8 тонн, що практично на два центнери більше ваги порівнянної версії Tiguan. Ходові ж якості «чеха» можна порівняти з показниками його німецького побратима - розгін від 0 до 100 км / год за 8,6 секунд і максимальна швидкість в 207 км / ч.

Високий рівень комфорту

На що точно не доведеться скаржитися власникам Кодіак - це комфорт підвіски. Звичайно, наш Kodiaq 2.0 TSI 4x4 обладнаний DCC (940 євро) і Drive Select, але і у звичайного шасі є позашляховий режим. Він дозволяє використовувати на пухкому грунті ABS, XDS, асистента їзди під гору і в гору. У короткому тест-драйві по бездоріжжю ці функції показали себе з найкращої сторони. А ще не варто забувати про значний дорожній просвіт Kodiaq - майже 20 см.

Типова Skoda: скребок в кришці паливного бака.

На асфальті Kodiaq також працює прекрасно. Тут використовуємо режими DCC Normal і Comfort, які дозволяють автомобілю їхати досить впевнено, хоча трохи і погойдуючись в поворотах. Але це й непогано - відразу відчуваєш задоволення від управління великим важким автомобілем.

Kodiaq 2.0 TSI 4x4 проходить повороти нітрохи не гірше, ніж Tiguan. При маневруванні і зміні смуг руху відчувається, що Шкода в відміну від Фольксвагена фіксує кожен рух.

Спритність кросовера доповнюється дуже швидко реагують на команди колесами і чуйним рульовим керуванням. Кодіак залишається спокійним і стабільним, навіть коли починаєш рухатися безглуздо і різко міняти швидкість.

Так що ж, у нового SUV від Skoda немає недоліків? Парочка знайдеться, наприклад, багатьом незвично користуватися сенсорним дисплеєм - відволікає від дороги. Але до цього швидко звикаєш. Тим більше, мультимедійна система коштує того, щоб трохи помучитися, адже в ній є купа корисних функцій, включаючи Area View, навігатор, MirrorLink з Apple CarPlay і Android Auto.

А ще приємно дивує якість збірки. У протестованому автомобілі все було на вищому рівні: оформлення, матеріали. Причому інтер'єр викликає найпозитивніші емоції не тільки візуально, але і тактильно. За цим параметром Кодіак точно не поступається своєму німецькому побратиму Тігуан. А хто з них краще на дорозі - покажуть порівняльні тести, яких напевно буде чимало.