VISION iV. Інтерв’ю з головним дизайнером ŠKODA Олівером Штефані

VISION iV. Інтерв'ю з головним дизайнером ŠKODA Олівером Штефані

ŠKODA VISION iV - це повністю електричний чотиридверний кросовер-купе, перший автомобіль марки, побудований на модульній платформі для електромобілів (MEB) концерну Volkswagen. Виробництво даного автомобіля почнеться в 2020 році. Очікується багато цікавого!

ŠKODA VISION iV не приховує свого походження з самого початку. Міцний зовнішній вигляд, динамічні, підкреслені лінії і спортивний корпус у поєднанні з надзвичайно просторим інтер'єром не залишають ні у кого сумнівів в тому, що це ŠKODA. Візитною карткою автомобіля є горизонтальна світлова смуга, що проходить через верхню частину решітки радіатора для з'єднання світлодіодних матричних фар.

"VISION iV дає уявлення про майбутнє нашого сімейства електромобілів. Він емоційно заряджений і унікальний, але в той же час практичний. Ми сконцентрувалися на створенні аеродинаміки, спортивного і динамічного зовнішнього вигляду без шкоди для просторого і зручного інтер'єру, характерного для ŠKODA", - говорить Олівер Штефані, глава ŠKODA Design.

"Нові функції, такі як передня горизонтальна світлова смуга, створюють бездоганний зовнішній вигляд VISION iV. Ще одним вражаючим компонентом є шестигранна закрита решітка радіатора з вузькими вертикальними рейками. Поєднання традиційних і нових дизайнерських особливостей лежить в основі винятковості VISION iV, демонструючи нашу готовність до майбутнього ", - додає Штефані.

У задній частині автомобіля знаходяться аеродинамічний спойлер і кристалічні світлодіодні задні ліхтарі, які з нового боку демонструють фірмовий С-подібний світловий контур марки ŠKODA. Доповнює їх світлова смуга, що проходить по всій ширині дифузора, щоб візуально розширити автомобіль. Ще однією яскравою рисою є назва бренду на задніх дверях, створене з блискучого червоного скла.

22-дюймові колеса оптимізовані з точки зору аеродинаміки. Навіть ручки не заважають потоку повітря, тому що двері відкриваються за допомогою сенсора. Крім того, в VISION iV дзеркала заднього виду замінені на камери, які встановлені в власниках, схожих на акулячі плавники.

Дуже просторий і «повітряний» інтер'єр VISION iV виконаний з елементами дизайну VISION E. Панель приладів візуально розділена на два яруси. У верхньому - знаходиться великий дисплей інформаційно-розважальної системи, який ніби висить у повітрі. Поверхня цього ярусу покрита спеціальним пом'якшувальною покриттям, що нагадує кристалічну структуру, і буде використовуватися у всіх майбутніх моделях ŠKODA. Нижня частина приладової панелі прикрашена матовим білим декором, який замінює класичні вентиляційні отвори і створює відчуття природного повітряного потоку.

Рульове колесо також було сконструйовано по-новому. У VISION iV воно має дві спиці, а традиційний логотип був замінений на назву бренду - ŠKODA. Як і в VISION E, автомобільні сидіння мінімалістичні, що підсилює відчуття просторості салону. У поєднанні з відсутністю тунельної консолі, це означає, що існує багато можливостей для установки відсіків для зберігання різних речей. Центральна консоль також виглядає зовсім по-іншому. Крім пульта управління є місце для двох телефонів, які можна заряджати по бездротовому зв'язку і підключати до інформаційно-розважальну систему з допомогою Wi-Fi.

У VISION iV триває тенденція використання екологічних матеріалів, яка була розпочата з моделі VISION RS. Зовнішній вигляд приладової панелі і дверних панелей був доповнений Ultrasuede®, штучної заміною замшевої шкіри, виготовленої з високоякісної рослинної мікрофібри, яка є екологічно чистою. Подушки сидінь виготовлені з Dinamica®, отриманого з перероблених поліефірних волокон, які є штучною альтернативою замшевої тканини. Спинки сидінь виконані з вінілового волокна, а біорозкладні ворсові килимки на підлозі - з натурального волокна.

Автомобіль приводиться в рух двома електромоторами: один на передній осі, інший - на задній. Разом вони забезпечують потужність системи 225 кВт (306 к.с.), яка передається на всі колеса в міру необхідності. Максимальний діапазон дії в режимі WLTP становить 500 км, а за 30 хвилин акумулятор можна зарядити до 80%. VISION iV оснащений лазерними і радіолокаційними сканерами і, при необхідності, може також працювати в автономному режимі і самостійно паркуватися.